O wydziale komunikacji

 

Starostwo Powiatowe w Śremie

ul. Mickiewicza 17, 63-100 Śrem

Wydział Komunikacji

naczelnik wydziału - Andrzej Napieralski

tel: /061/ 28-37-001

wew. 317, 318, 327, 316

komunikacja@powiat-srem.pl

kierowca@powiat-srem.pl

 

Zajmuje się załatwianiem spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdem, udzielaniem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydawaniem zezwoleń i zaświadczeń na wykonywanie przewozów, zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych i gminnych.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE:

Wydziały i wyodrębnione stanowiska pracy

Pierwsza rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy

Wymiana prawa jazdy

Wyrejestrowanie pojazdu

Rejestracja/ przerejestrowanie używanego pojazdu

Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego

Pierwsza rejestracja nowego pojazdu

Wydanie uprawnień do kierowania pojazdami

Uzyskanie zaświadczenia na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne

  • GMINA ŚREM
  • GMINA KSIĄŻ WIELKOPOLSKI
  • GMINA DOLSK
  • GMINA BRODNICA
  • POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚREMIE
  • ZWIĄZEK POWIATÓW POLSKICH
  • KAPITAŁ LUDZKI - NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI
  • PORTAL FUNDUSZY EUROPEJSKICH
  • UNIA GOSPODARCZA REGIONU ŚREMSKIEGO
Starostwo Powiatowe w Śremie
Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, pow. śremski, woj. wielkopolskie
tel.: +48 61 28 37 001, fax: +48 61 28 29 321, email: starostwo@powiat-srem.pl, http://www.powiat-srem.pl
NIP: 785-16-08-751
projekt i hosting: INTERmedi@  |  zarządzane przez: CMS - SPI
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Strona zgodna z WCAG 2.0 AA
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x